niedziela, 14 września 2014

Krótki wpis manifestacyjny

Po ilości dziwnych informacji jakie do mnie docierają ostatnio na mój własny temat, mam wrażenie, że ktoś szykuje się do wypuszczenia nowego produktu na rynek i takimi dziwnymi sposobami próbuje zwalczać wszystkich i wszystko dookoła. 


Ilość prób podważenia kompetencji moich i innych kolegów budujących to i owo, jest doprawdy imponująca. Mnie po prostu by się nie chciało. Ale za to chce mi się zareagować. I dzięki p. Waglewskiemu i mojemu serdecznemu przyjacielowi Cytryniarzowi, znalazłem idealną wręcz odpowiedź. Słowa pieśni poniżej.

pewnie pan to wie
kiedy trzeba wyjść
przestać plumkać
i przestać żyć

pewnie pan to wie
pan przecież tak się zna
może wie pan co
na pewno wie pan jak

pan więcej wie
pan więcej zna
z pewnością więcej wie pan niż ja

pan czuje puls 
pan czuje tlen
panu jest łatwiej
pan tak zna się

a pewnie miło tak
rano goląc się
cieszyć wiedząc że
tyle się wie

pan wie więcej wie
pan więcej zna
z pewnością więcej wie pan niż ja

pan czuje puls 
pan czuje tlen
panu jest łatwiej
pan tak zna się

Wszystkich pozdrawiam serdecznie, a niektórych serdeczniej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz